Sunday, May 9, 2010

kalian yg terhebat!!

wanna 2 cry!!!! waaaa :""(
xnk berpisah dengan kalian semua!!!
xmau amek SPM!!!
sungguh sedih bile pikir kn balek..
nty abez je SPM,da xdpt nk tgk muke kalian semua..
walaupun muka kalian semua xlawa n xhandsome..
tetapi gelak tawa n gurauan kalian amat ku perlu kn..
aku akan rindu pd ape yg telah kalian lakukan demi utk menggembirakan diri ku ini..
aku sungguh ku terharu pd saat itu..
seriously ary jumaat n sabtu lepas aku agk tension sdikit..
tp bile kamu semua care about aku,rase mcm nk menangis je time uh..
xkire kalian laki or perempuan,kalian mmng sahabat yg terbaek pernah aku ade..
aku akn rindu kan kalian semua bila kita berjauhan nanti..
dan aku akn sentiasa ingt saat2 kita semua bergembira pd hari yg sangat2 bersejarah itu..
*kalian mmng yg terhebat..
*aku syang kalian sgt2!!!
*kalian jgn lupe kn diriku ye!!
*mmmmuuuaaahhh!!!

No comments: