Tuesday, July 27, 2010

emosi??robot??





hurmm..ary nie terlampau banyak hal yg da berlaku kat diri ini ngn teman-teman yang lain..bagai orang gila rasa nya bile buat study group ngn teman-teman lelaki dan perempuan ku ptg td..macam-macam perangai..ade yg tahan kencing smpai nk terkucil sebab asyik gelak la..n macam-macam lagi la..huhu..agak happening jugak la ptg td..hehe..


tp bukan 2 yg aq nk story..yg aku nk story ary nie pasal ade sorang teman aku nie..tp b4 2 aku nk tny kt korang la kn,ape perasaan korang bile korang dapat tau diri korang tak disukai oleh teman-teman korang.?mesty sedih ryte.?mcm 2 lah yg da jadi kt sorang teman aku nie..dia nie,orang nye agk busy n agak penting jugak la kt skula aku 2..n dia jugk ketua pelajar kt skula aku..korang mesti dapat agak ape jawatan dia kn.?



tapi,ada teman-teman aku nie yg xsuka ngn perangai dyer yang suke emosi 2..dyer bukan nye emosi xtentu arah,juz bile dyer terlampau bnyak prob kt skula dyer memang akn emosi..aku xpaham kenapalah dyeorg xsuke kat teman aku 2..dia baek ape,selalu tolong aku bile aku susa..tp aku rase tu hak dyer la nk emosi ke xkn..dyer org yg penting kt skula 2,so alot of problem yg perlu dyer settle kn ,so korang kena lah faham..lgpun, dyer pun ade msalah jugak..korang xbule la nk pikir diri korang je..lagi satu yg aku xsuke about korang,korang suke sangat buat semua prob dalam 'bilik' 2 prob korang,susah la beb kalau gitu..



dah terlampau banyak yg aku dengar 'complaint' about diri korang dari teman-teman lain..a lot of our member doesn't like you all punya perangai..so,yang perlu berubah ialah you all,bukan teman aku 2..korang macam lalang,belakang dyer korang kutuk dyer..tp,bile depan dyer bukan main lagi korang..hmm..aku rasa dyer ok je..if dyer moody sekali pun,dyer xusik korang pun ryte.?dyer juz buat hal dyer je,xde pon mara2 kt korang xtentu psal..so,pda korang-korang sekalian,tolong la jaga tepi kain korang dulu..jgn la sebok2 nk jaga tepi kain org lain kalau tepi kain korang sendiri pon xreti nk jaga..



4 your information la kn,aku bukan nk backup dyer,tp aku rasa dyer memang berhak untuk emosi mcm 2..sebab emosi 2 adalah satu perasaan semula jadi..kurniaan pencipta untuk semua org..kalau emosi 2 xde pda seseorg,makne nye orang 2 xtau ape itu erti cinta,marah,sakit aty,sayang,gembira,sedih dan lain-lain lagi la..mcm robot la kata kan..xde perasaan,emosi..huhu..so,hargailah kawan korang 2 selagi dyer mempunyai emosi yg sebegitu..kalau x,korang bukan bekawan dengan manusia,tp bekawan dengan ROBOT or HANTU..








*hope korang faham ape yg aku smpai kn..maafkan aku if aku terkasar bahasa ngn korang selama nie,n thx jugak sbb korang da bantu aku dlu..aku juz nk korang paham diri dyer n ape yg da jadi pada diri dyer..hope korang maafkan aku sebab n-3 nie..

2 comments:

Anonymous said...

emm. what happen actually ogy??
bunyi mcm kritikal sgt.
but, ap yg ko tulis ni ade jgk yg btl nye.
semua dilahirkan persaan sebgitu rupa.
kita manusia biase. tk mampu nk elak dr persaan utk terus dtg.

ap2 pn masalah yg korg ad, hdapi dgn tenang okey?
jgn kutuk2 blakang.
klu org yg dpt tahu tu mesti sgt kecewa + sedih tk terkata.
sbb dye salah seorg kwn korg jgk.
:)

Sayidah Napisah said...

juz be patient k?