Thursday, September 2, 2010

hargailah ibu dan ayh korang..

wee~~ excited nye nk raye!
hehhe..ngeh3..hahah
baju sume da packing..
npk mcm excited x.??
puase blom abez lg,bju raye sume da packing..
hahha

tp kn..
dlm happy2 nie,ade jgk yg x happy tau..
mane yg xde mk or ayh gerenty sedyh kn bile da dkt nk raye nie..??
saya xlalui sume 2..
tp ade org yg saya syg,telah melalui bnd 2..
tp dyer TABAH beb..
2 yg bwt saya makin syg dgn dyer..

da 3 tahun umi dyer pergi..
n dlm 3 tahun 2 jgk dyer raya tnpa kehadiran seorang ibu..
kalau kiter kt tempat dyer mcm ne.??
msty sedeyh kn..
kalau saya kt tempat dyer,tiap2 mlm saya nanges..
rase mcm kehilangn giler bile raya tanpa kehadiran seorng ibu..
tp,alhamdulillah..
ibu dan ayh saya masih hidup..
rasa bersyukur sangat2..
so,kepada sesiapa yg masih mempunyai kedua2 ibu n ayah.
hargailah mereka dengan sebaik2 nye..
jgnlah kite lukakan hati mereka..
n kepada sesiape yg tidak pernah pulang ke kampung halaman,
n masih mempunyai ibu dan ayh.
raya tahun nie,balek lah ke kampung..
ibu dan ayh anda sgt merindui anda...

to all famly of ammar arif: xmau sedyh2 tau..korunk msty tabah..
espesially syida..jgn nanges2 k..yg pergi biar kn ia pergi jgn di tangisi lg..

No comments: