Saturday, December 10, 2011

saya kembali!! =D

salam buat semua!! huwargh!!! bnyk nye habuk..uhuk uhuk (batok sat) hehe..meyh tolong saya kemas blog nie bole?? haha..
okela-2..jom la kite dgr story saya..heheh..
oke,start semalam saya da dipilih untuk menyertai BENGKEL FASILITATOR BIOMATE..huhu..dlm semalam kami,(fasi-2 terpilih) hehe da pergi dgr ceramah start drpd pukol 6.30 pagi-5.00 ptg kt sm sains kepala batas..lama rite.?? tp sokay..berbaloi jugak la pegi sana..hehe..dapat kenal ramai kawan baru..hahah..then pagi td,seawal,pukol 5.30 pagi saya da bangun semata-mata untuk menyertai bengkel tersebut lagi sekali tp kali nie kt pantai merdeka..hahah (awat ayt skema sgt nieh) hehhe..then,bile sampai sana kami da kena seperate pada 21 team..hahah dan saya team no 1..heheh..pastu dalam team tu kami kena seperate pade 3 team kecik..dan sayA team no B1..heheh..mau tgk gamba team saya.?? see this!!!



dari kiri : wan,saya,*liana,*lisa,farah,*shida
*(maaf kalau tersalah nama ye) heheh..

oke time nie baru habis main tresure hunt..n guess what.?? kami menang!!!(dari belakang) hahah =D
tp,its really fun..seyesly..saya xtipu..btw,pada team no1 yg lain,sory ye..saya xde gamba anda la..heheh..so,berbaloi jugak spent kn sikit masa tok join bengkel nie..haha suke!! wink wink!!

oke la da penat nieh..nk tido sat..nanti jumpe lagi ye..bye!! heheh

p/s saya minat kt dia!! jgn usik tau..hahah 

No comments: