Saturday, July 14, 2012

ini yang terbaik! :)

Assalamualaikum!

hye olls! apa khabar?? ada baik ka?? hopefully baik la semua ye!..heheh..btw,baru-2 nie kn result upu da keluar..hehe..and guess what?? hahah..tahu tak saya dapt kt mana?? nk tahu?? heheh..jeng-jeng-jeng!! heheh..saya dapat dekat...................................................................................................................

UTM,SKUDAI! hoyay!!! suka-2! haha..okay,tp yg xbape nk suka nya ialah kos yg ditawarkn..hohoo..saya dapat kos grafik n multimedia laa~~ hoooo..xbest nye! baru ingt nk menambahkn lagi ilmu dalam bidang BIOLOGY! i love BIOLOGY! seriusly suka gila ngn subjek nie! ramai ckp subjek mengntuk la hape la..tp bg saya ia yg terbaik!! haha..okay-2 berbalik pada cerita asal..haha..UTM,skudai..hmm~~ lepas nie saya akn smbung perjalanan saya kesana..hopefully dapat sesuai kn diri kt sana n dapat la addapt ngn kos baru tu..huhu..lepas nie saya akn jd budak grafik! yeay! not budak biology lagi :-( hmm sedih~~ ape-2 pon mybe ini yg terbaik untuk saya kn..alhamdulillah! hehe

haha..okay nnti lepas nie mybe saya akn update pasal utm k..wish me luck kt sana! doakn saya! wee~~k bai!


goodbye KMPP =(  n welcome UTM,SKUDAI! =)


p/s 1 sept nie baru masuk sana daarrr..hehe

3 comments:

ulya said...

wahhh , TAHNIAH3 :)

All The Best !

diela nurfadhilah said...

oggggggggggyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!

cik kunang said...

thank you JAAHH!! heheh :))