Wednesday, June 2, 2010

hanya untuk AWAK.. :)

awak,saya nak ucapkan banyak-banyak terima kasih dekat awak..terima kasih sangat-sangat sebab pernah hadir dalam hidup saya walaupun untuk seketika..walaupun hanya seketika,ia amat bermakna bagi saya..awak,terima kasih juga sebab bagi diri ini untuk menyayangi diri awak..terima kasih sangat-sangat..saya akan ingat saat-saat itu sampai bila-bila..terima kasih juga sebab awak sudi maafkan segala kesalahan yang telah saya lakukan terhadap awak..terima kasih sangat-sangat..sekali lagi saya nak ucapkan terima kasih sebab awak sudi terima saya untuk menjadi kawan dan adik awak walaupun saya dah buat macam-macam terhadap diri awak..saya harap,hubungan ini tidak akan berakhir sampai bila-bila..saya doakan,moga awak bahagia dengan si dia pilihan hati awak..



:) moga bahagia!!!

No comments: