Friday, June 4, 2010

kawan makan kawan!! xsuke!!!!!!

wah!! sekarang nie dunia macam nak kiamat..mana tak nya,selalu sangat da dengar berita,sana sini ditindas oleh orang laen..n ada juga manusia yang penting kan diri sendiri yang sanggup tikam kawan dyer dari belakang..patut ke semua 2 berlaku.?? tak patut kan.. tp sbenarnya benda 2 la yang da terjadi ke ats diri saya dlam tempoh 3minggu nie..
selama nie saya percaya dengan dyer sangat2..tp sungguh xku sangka,dyer brani bwt cm2 kt saya..
dyer da jnji xnk bgtau ,xnk cite semua 2 dkt bdk 2..tp,dyer tipu..
baru ary nie saya dpt tau yg dyer snggup bwt mcm 2 kt saya..
n baru ary nie jgk saya dpt tau yg selama ni,dyer pon ade hati dkt bdk uh,sbb uh dyer brani buat mcm 2..
n baru ary nie jgk saya tau yg dyer pena kluar ngn bdk uh..
dulu,dyer yg beria2 xnk kluar ngn bdk uh,tp mne jnji dyer.??
hilang nth ke mne..
jnji hny sekadar jnji..tp xpernah nk kotakan jnji 2..
PENIPU!!!
saya sayang dekat awak,tp awk buat saya mcm nie..
awak mmng xkenang budi..
saya tau awk ade perasaan syg dkt bdk 2,tp jgn la smpai nk tikam kwan awk sndiri..
saya kecewa bila dpt tau awk yg buat semua 2 selama nie..
hati saya sakit bile dpt tau awk la musuh dlm selimut 2..
awk memng kejam..
awak hny pentingkan diri sndiri..
saya xsuke awk!!!
awk pntingkan diri sendiri!!

No comments: